AKU YANG RINDU


Aku lèlah menanti'mu..
Aku penat menun99u'mu..
Aku resah tuk men99apai'mu..
Aku gelisah tuk meren9kuh'mu..
biarkan aku Sendiri..
dalam biäs kasih bertemañ sepi..
biarkan aku sendiri...
dalam henin9 sunyi..
kau hadir membawa baha9ia..
kau datan9 membawa suka..
kau pergi membawa derita..
kau hilan9 membawa lara..
ku alun'kan temban9 kesunyian..
tuk mengirin9i sebuah kenan9an..
tentang ciÑta kita & jalinan
sebuah Rindu yan9 terbawa an9an..namun
badai dUsta itu akhirnya datang melanda..
men9hempas'kan cinta kita
memporak- porandakan b4n9unan istana c!nta kita..
rindu kita..
Kas!h sayang kitä..
yan9 terlalu manis awalnya..
pergilah cinta'ku
jan9an kau ten9ok lagi rindu'ku..
biarlah kan ku simpan semua
rindu'mu..
dibalik luka'ku.. karena
k'pergian'mu...:-(

0 komentar:

Posting Komentar